Praca

Podjęcie przez cudzoziemca legalnej pracy na terytorium Polski wymaga zdobycia odpowiednich zezwoleń. Warto o nie zadbać, aby zyskać poczucie bezpieczeństwa i skorzystać z ochrony, jaką nad każdym legalnie zatrudnionym pracownikiem roztacza państwo. Wniosek o zezwolenie na pracę może złożyć jedynie pracodawca, który zamierza zatrudnić osobę niebędąca obywatelem Polski ani innego państwa UE. Oferujemy profesjonalną pomoc w uzyskaniu wszystkich zezwoleń niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców.

 

Zezwolenie na pracę w Polsce

Zezwolenie na pracę w Polsce wydawane jest na okres nie dłuższy niż trzy lata. Podstawą jego przyznania zawsze jest dokument uprawniający cudzoziemca do przebywania na terenie Polski i podjęcia tu pracy. Zezwolenie dotyczy tylko ściśle określonego stanowiska u wskazanego pracodawcy. W przypadku zmiany zakresu obowiązków lub zmiany miejsca zatrudnienia, za każdym razem należy ubiegać się o nowe zezwolenie. Jeśli mają Państwo wątpliwości dotyczące zezwolenia na pracę, zachęcamy do skontaktowania się z nami — udzielimy profesjonalnej porady i znajdziemy najkorzystniejsze rozwiązanie.

rozmowa pracowników w firmie